martes, 15 de maio de 2018

DÍA DAS LETRAS GALEGAS

Ola rapaces!

Con motivo do Día das Letras Galegas que celebramos o vindeiro 17, a biblioteca quere lembrar a María Victoria Moreno. Esta escritora e profesora que nada en Extremadura e educada en Segovia, Barcelona e Madrid, chegou un bo día a Galicia. E aquí fixo súa a patria e a lingua galegas.



Ela mesma explicaba:
"A miña relación con Galicia e a miña opción pola súa lingua é simplemente unha historia de amor".
"Por isto penso que a situación do galego non se pode ver con indiferenza. Se estou coa xente amasa o meu pan e colle no mar os peixes da miña mesa tamén quero falar con eles, falas a súa fala."



Por este compromiso, a RAG lle adica as Letras Galegas.
Ademáis de moitos artigos científicos da súa especialidade en Filoloxía Románica, e libros de texto, María Victoria Moreno escribió:


NOVELAS:
Mar adiante (Historia de nenos par nenos (1973).
A festa no faiado (1983).
Leonardo e os fontaneiros (1986)
O cataventos (1989).
Anagnórise (1989).
¿Un cachiño de bica? (1994)
¿E haberá tirón de orellas? (1997)
A brétema (1999)
Guedellas de seda e liño (1999)



POESÍA:
Eu conto, ti cantas (2005)
Ensaio, poesía e narración. Diario da luz e a sombra (2004)
Elexías da luz (2006).
Onde o aire non era brisa (2009)

Recomendamos vivamente a súa lectura!










Ningún comentario:

Publicar un comentario