luns, 24 de maio de 2021

POESÍA E IMAXE

 Ola rapaces!

Como todos os anos, o centro participou no certame "Poesía e Imaxe". Os alumnos de Educación Plástica traballaron a partir de poemas en diferentes linguas minoritarias. Xa podedes ver no corredor central a exposición dos premiados.



Primer Premio foi para Yusef Salec de 1º ESO C que ilustrou un poema hindi:

Do meu corpo, toma terra e esparexe sobre terras estériles,

do meu corpo toma auga e debuxa o deserto con regatos,

do meu corpo toma o ceo e constrúe teitos para os desamparados,

do meu corpo, toma aire e purifica o alento das fábricas, 

do meu corpo, toma lume, o teu corazón está espantosamente frío.

Geet Chaturvedi.

De entre os premiados polo centro están tamén:

De 1º ESO:

  • Ana Aneiros Vilar Lingua zikril.
  • Vera Bregua Aneiros Lingua inglesa.
  • Nera Lema Fernández Lingua zikril.
  • Nicolás Rego Vilar Lingua inglesa.
  • Yusef Salec Lingua irlandesa.

De 3º ESO:

  • Alba Romar Otero Lingua hindi.
  • Puerto Saínz Alzueta Lingua bahasa indonesia.
  • Rosalía Vázquez Velasco Lingua persa.

Parabéns a todos estes grandes artistas!




Ningún comentario:

Publicar un comentario